Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak sinein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının detaylı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müstamel ve en yeğin bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu münasebet noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kellearı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine irtibatlar ve teknik özetler evet da iş özetleri karşı bili sineerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek alegori açılmasını ve okunmasını çıkarmak sinein paha takdim etmek eleştiri önem taşır. Kişiye özel sineerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok işe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla bile çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge tesis etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en kuvvetlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Cümbüş ve istikşaf sinein video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Video üleşmek, derunğinizi henüz bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, sınırlı bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en yüce içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile bağlantı tesis etmek sinein harika bir nokta. Her içtimai medya platformu farklı sineerik türlerine malik olsa da tümü oldukça video/levha odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne talanlamak istediğinizi her dem dide önünde bulundurun ve buna göre yapılanma strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en yeğin şekilde istismar etmek sinein sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba hareketli kullanıcıevet malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metanetli sineeren kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişki çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, derunğiniz maksat kitlenizin ammaç ve ilişki yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein paha sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabil sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm sineeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, arama neticelerinda henüz yüksek sıralarda ve henüz kesif görülür, derunğinize yoğunluk peşışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web derunğinizde yeğin fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu henüz yeğin hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair henüz yüksek sonuçlar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü yön sayfalardan örgensel irtibatlar bürümek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir irtibatya mevrut her tıklama sinein ödeme strüktürlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik akışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yüce hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bağlantı göstermesi sinein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.